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本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator

職種名/Job Title 本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator
仕事内容/Job Summary 建設部門のアシスタント業務 図面や書類の作成、プロジェクトマネージメントの補佐 *出張あり Making drawing & presentations, documentation, various support for project management in Construction Dept *Occasinal business trips are required.
勤務地/Location 本社 Home Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

CONSCAD

E-commerce SIP Project coordinator

職種名/Job Title E-commerce SIP Project coordinator
仕事内容/Job Summary The position will be responsible for providing supports for SIP project and Japan E-commerce department to achieve the best possible online user experience and the system flow to accommodate business demands by executing system testing and other relevant activities on the daily basis • Work with cross-functional teams, such as the IS department AS400 team, Home office Marketing team, buying team and SIP team to ensure quality to resolve issues in timely manner • Help troubleshoot system-related issues. Flexibly support other sections of the E-commerce team. • Execute the User Acceptance Test, Business Acceptance Test and post-release test for the new features before the system roll-out and report technical issues to development team by creating a ticket in the JIRA system. • Participate in SIP (International E-commerce) project team meetings and work closely with them in English-speaking environment. Provide valuable insights with a good understanding about the website interface and online user experience, particularly for any local specific demand, and Costco warehouse operation. • Be a part of the order error fixing activity, daily/weekly-basis to reduce the system order errors and learn the root cause of errors and share that with the SIP team or other relevant departments, to ensure member satisfaction and meet business requirements. • Prepare and translate any procedure documentation or internal communication for the features that affect not only the website but also other departments’ business such as warehouse. • Suggest/ propose system/process-related improvements which benefit user experience
勤務地/Location Home Office
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ECSIP

本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk

職種名/Job Title 本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk
仕事内容/Job Summary ・コンピューターシステム及び関連する周辺装置の基礎的なオペレーションについてのユーザーサポート ・PC及び関連する周辺装置のセットアップ及びメンテナンス ・ネットワークシステムおよび関連する周辺装置の管理全般/トラブルシューティング ・各種レポートの印刷及びユーザーへの配布 ・各業者への発注管理とその報告 ・US本社関連チームとのコミュニケーション(ネットワーク/サーバー関連/メールシステム) ・Windows サーバーの管理応対 ・出張有り(新倉庫店出店サポート、倉庫店機材メンテナンス) ・Responsible for the basic operation of the computer system and related equipment. ・Responsible for the setup of the computer system and related equipments、 and install software. ・Responsible for maintenance/troubleshooting of the network system and related equipments. ・Responsible for ensuring that all print is routed、 broken down、 and distributed. ・Responsible for purchasing manage and reporting. ・Communication with related team in US head office * Network / Server / E-mail system (Google) ・Responsible for managing the server system and equipment *Windows base ・Sometimes Business Trip(New Warehouse support、 Warehouse equipment maintenance)
勤務地/Location 本社 Home Office
勤務時間/Working Hours 1ヵ月シフトの変形労働制深夜勤務あり Shift schedule (includes mid-night shift)

7HELP

本社 システム部門 POSサポートエンジニアHome Office Information System POS support engineer

職種名/Job Title 本社 システム部門 POSサポートエンジニアHome Office Information System POS support engineer
仕事内容/Job Summary ・ POSシステムサポートスタッフ ・POSシステムに関連する機器の管理、ユーザーサポート、トラブルシューティング、倉庫店へのシステム導入作業、HWメンテナンス、SWメンテナンス、その他 ・ユーザーへのトレーニング、マニュアル作成 ・各業者への発注管理 ・POS System Support Staff ・POS system Management、 User Support、 Troubleshooting、 Installation、 Hardware Maintenance、 Software Maintenance、 and etc. ・User training、 Manual preparation ・Responsible for POS equipment purchasing management / Vendor control
勤務地/Location 本社 Home Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

9POS

本社 Home Office  Accounting Assistant

職種名/Job Title 本社 Home Office  Accounting Assistant
仕事内容/Job Summary 経理業務全般 -支払業務 -その他仕訳作成、入力業務 Finance operations -payment processing
勤務地/Location 本社 Home Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

20ACAssistant

本社 購買部門 在庫管理 Home Office Merchandizing Inventory Control Specialist

職種名/Job Title 本社 購買部門 在庫管理 Home Office Merchandizing Inventory Control Specialist
仕事内容/Job Summary 全倉庫店の適正在庫管理。商品発注、在庫、納品の管理 バイヤーの補佐 サプライヤー、倉庫店(店舗)との応対 配送予約から新商品の承認にいたるまでの様々な問題点を国内及び海外の納入業者と連絡 Accurate Inventory replenishment for all warehouses Supporting Buyers Correspondence with suppliers and warehouses Domestic and International vendor communication on various issues from delivery appointments to new item approval.
勤務地/Location 本社 Home Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

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