仕事一覧

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Finance Manager

職種名/Job Title Finance Manager
仕事内容/Job Summary ・ Journal entry preparation, and analysis/reporting for intercompany transactions with the US headquarter and pre-opening expenses for new warehouse. ・ Lead and review all lease transactions including new accounting standard, including CoStar lease management system operation, and budgeting. ・ Control headquarters expenses including budgeting, journal entries and analysis/reporting. ・ Prepare various quarterly US GAAP reports. ・ Review/Prepare balance sheet account reconciliations. ・Coach/Approve subordinate’s task which includes Concur T&E audit, administrator, and preparing journal entries for Depot and T&Es. ・ Prepare various reports for internal discussion. ・Lead discussion with Buying Department to improve the process, monitor action plans. ・ Perform 3 ways matching for international vendors, and prepare weekly payment list. ・ Assist CFO to monitor progress of internal audit findings. ・Propose and execute building stronger internal controls.
勤務地/Location Home GLP Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

FinanceManager

Deli/Cafeteria R&D Manager カフェテリア運営シェフ兼マネージャー

職種名/Job Title Deli/Cafeteria R&D Manager カフェテリア運営シェフ兼マネージャー
仕事内容/Job Summary - Menu and recipe development for Deli/Cafeteria at Chiba Kisarazu Home Office(approx. 300 people) - Daily production and quality control for Deli/Cafeteria at Chiba Kisarazu Home Office - R&D related responsibilities including product development and market research with Merchandising department - Report sales forecast and sales result. - Manage sales promotion - Inventory control of all ingredients ・千葉木更津本社カフェテリア部門(300名規模)のメニュー開発 ・千葉木更津本社カフェテリア内での日々の製造から販売までの品質管理 ・商品購買部と共同で商品開発やマーケットリサーチの遂行 ・販売実績のレポート作成 並びに 商品の売り上げ予測作成 ・販売促進のためのマネージメント ・仕入れ原料の在庫管理、受注・発注
勤務地/Location 本社 JFEオフィス Home Office Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

DeliCafeteriaMgr

Ecommerce Customer Care Supervisor

職種名/Job Title Ecommerce Customer Care Supervisor
仕事内容/Job Summary This position is responsible for the day-to-day operation of Costco e-Commerce Customer Care including but not limited to: ・Manage e-commerce Customer Care operation team, providing various services (i.e return, refund, inquiries) to Costco members in Japan ・ Manage escalations regarding E-commerce from Sapporo contact center and warehouse and monitor contact center KPIs to implement the right direction for the Ecom contact centers. ・ Manage sales audit, loss prevention, reporting team to make sure all the payment transactions are performed without issues and provide analytics and reports to the higher level of management team. ・ Reports on daily, weekly, periodic and fiscal stats and productivity ・ Show strong leadership and manage employees on and off site and train, teach, encourage, coach and feedback to the team. ・ Self-start and analyze the trends and the obstacles and find improvements without being told and being passive.
勤務地/Location Home Office JFE Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ECCustomerCare

QA & Food Safety Assistant Auditor

職種名/Job Title QA & Food Safety Assistant Auditor
仕事内容/Job Summary フードセーフティマネージャーをサポートして、倉庫店に対して、食品安全監査の日程調整、業務管理、監査を実施します。食品安全オーディターとして、倉庫店マネージャーに食品安全の重要性を啓蒙し、食品安全のルールと手順の順守を教育します。リージョナル・オペレーション・マネージャー(ROM)と協力しながら、各現場の問題点や業界スタンダードを共有できるようにします。 品質保証(QA)に係る試験の事務処理をおこないます。外部検査機関での食品試験を実施し、試験結果をレポートにまとめてフレッシュ部門バイヤーや管理職へ報告書を作成します。商品の特性や試験の実施要項についてを調査し、改善を図ります。 フードセーフティチームの様々なプロジェクトや日々の業務をサポートします。 ・倉庫店にて食品安全監査を実施 ・監査及び現場のウォークを通して、早急な対策が必要な事項がないか、倉庫店と情報を共有 ・バイヤー、ベンダー、社内管理職連絡 ・ Conduct warehouse Food Safety audits and Food Safety Walks while out in the field or to provide intervention for locations in need of an immediate action plan. ・ Provide a formal written audit report to Warehouse management, Operation Directors and Regional Operations Managers within 3 business days. ・ Communicate with buyers, vendors and senior management by e-mail, phone and in person.
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

QA&FoodSafety

本社 人事部 Payroll Clerk Home Office HR Payroll Clerk

職種名/Job Title 本社 人事部 Payroll Clerk Home Office HR Payroll Clerk
仕事内容/Job Summary 人事・労務業務の中でも、特に社会保険に関する業務を中心にお任せします。 ■社会保険各種手続き(取得・喪失・異動並びに月変・算定 など) ■育児休業・産前産後休業にかかる手続き(育児休業給付金 など) ■401K(確定拠出年金)にかかる手続き ■倉庫店からの問い合わせ対応 ■新人事給与システムへの移行準備 ■その他関連プロジェクトのサポート など Social insurance paperwork and procedures Respond to the inquiries from WHS payroll Write some reports about payroll Payroll closing, year-end-adjustment, and other related procedures Make Preparation for New Payroll System Migration Administration, payroll, and any other related projects
勤務地/Location 本社 JFE オフィス Home Office JFE Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

HRPayroll

本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator

職種名/Job Title 本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator
仕事内容/Job Summary 建設部門のアシスタント業務 図面や書類の作成、プロジェクトマネージメントの補佐 *出張あり Making drawing & presentations, documentation, various support for project management in Construction Dept *Occasinal business trips are required.
勤務地/Location 本社 JFEオフィス Home Office JFE Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

CONSCAD

本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk

職種名/Job Title 本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk
仕事内容/Job Summary ・コンピューターシステム及び関連する周辺装置の基礎的なオペレーションについてのユーザーサポート ・PC及び関連する周辺装置のセットアップ及びメンテナンス ・ネットワークシステムおよび関連する周辺装置の管理全般/トラブルシューティング ・各種レポートの印刷及びユーザーへの配布 ・各業者への発注管理とその報告 ・US本社関連チームとのコミュニケーション(ネットワーク/サーバー関連/メールシステム) ・Windows サーバーの管理応対 ・出張有り(新倉庫店出店サポート、倉庫店機材メンテナンス) ・Responsible for the basic operation of the computer system and related equipment. ・Responsible for the setup of the computer system and related equipments、 and install software. ・Responsible for maintenance/troubleshooting of the network system and related equipments. ・Responsible for ensuring that all print is routed、 broken down、 and distributed. ・Responsible for purchasing manage and reporting. ・Communication with related team in US head office * Network / Server / E-mail system (Google) ・Responsible for managing the server system and equipment *Windows base ・Sometimes Business Trip(New Warehouse support、 Warehouse equipment maintenance)
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 1ヵ月シフトの変形労働制深夜勤務あり Shift schedule (includes mid-night shift)

7HELP

本社 システム部門 POSサポートエンジニアHome Office Information System POS support engineer

職種名/Job Title 本社 システム部門 POSサポートエンジニアHome Office Information System POS support engineer
仕事内容/Job Summary ・ POSシステムサポートスタッフ ・POSシステムに関連する機器の管理、ユーザーサポート、トラブルシューティング、倉庫店へのシステム導入作業、HWメンテナンス、SWメンテナンス、その他 ・ユーザーへのトレーニング、マニュアル作成 ・各業者への発注管理 ・POS System Support Staff ・POS system Management、 User Support、 Troubleshooting、 Installation、 Hardware Maintenance、 Software Maintenance、 and etc. ・User training、 Manual preparation ・Responsible for POS equipment purchasing management / Vendor control
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

9POS

本社 Home Office  Accounting Assistant

職種名/Job Title 本社 Home Office  Accounting Assistant
仕事内容/Job Summary 経理業務全般 -支払業務 -その他仕訳作成、入力業務 Finance operations -payment processing
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

20ACAssistant

本社 Home Office Ecommerce部門 SEOアナリスト

職種名/Job Title 本社 Home Office Ecommerce部門 SEOアナリスト
仕事内容/Job Summary ● ウェブサイトの分析を行い、日本および外国にある関連するチームと連携しながら、売上、トラフィック、コンバージョン率の向上を図る。 ● Eコマース業界のトレンドに加えて、最新および最良のSEO機能、キーワード、ツールなどを注視および学習し、それを活用したSEO戦略を立案する。 ● 上位マネジメント層へのレポートの作成 ● 必要に応じて、Eコマース部門のその他業務の支援 ● Increase sales through site and member analytics by working together with local and overseas team members. ● Continually stay up to date on appropriate SEO keywords and functionality and create strategies for how to adapt the site as needed. ● Stay current with the latest search engine tools and technologies ● Generate statistics and/or reports for upper management. ● Maintain up-to-date understanding of e-commerce industry conditions. ● Assist in other area of the e-commerce department and in other departments as necessary.
勤務地/Location 本社 Home Office *2022年夏、千葉県木更津へオフィス移転いたします。
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ECSEOAnalyst

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