仕事一覧

検索条件を変更する

本社 人事部 システム担当 Home Office HR System Administration

職種名/Job Title 本社 人事部 システム担当 Home Office HR System Administration
仕事内容/Job Summary 人事給与システムに関するトレーニングの計画と実施 倉庫店からの問い合わせ対応 人事業務のシステム化、給与データ照合 人事給与、及びその他関連プロジェクトのサポート Plan and perform new system training Respond to the inquiries from WHS payroll Automate HR business processes, Match payroll data Administration, payroll, and any other related projects
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年夏、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

HRsystemAdmin

Finance Manager

職種名/Job Title Finance Manager
仕事内容/Job Summary ・ Journal entry preparation, and analysis/reporting for intercompany transactions with the US headquarter and pre-opening expenses for new warehouse. ・ Lead and review all lease transactions including new accounting standard, including CoStar lease management system operation, and budgeting. ・ Control headquarters expenses including budgeting, journal entries and analysis/reporting. ・ Prepare various quarterly US GAAP reports. ・ Review/Prepare balance sheet account reconciliations. ・Coach/Approve subordinate’s task which includes Concur T&E audit, administrator, and preparing journal entries for Depot and T&Es. ・ Prepare various reports for internal discussion. ・Lead discussion with Buying Department to improve the process, monitor action plans. ・ Perform 3 ways matching for international vendors, and prepare weekly payment list. ・ Assist CFO to monitor progress of internal audit findings. ・Propose and execute building stronger internal controls.
勤務地/Location Home GLP Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

FinanceManager

本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator

職種名/Job Title 本社 建設部 コーディネーター Home Office Construction Coordinator
仕事内容/Job Summary 建設部門のアシスタント業務 図面や書類の作成、プロジェクトマネージメントの補佐 *出張あり Making drawing & presentations, documentation, various support for project management in Construction Dept *Occasinal business trips are required.
勤務地/Location 本社 JFEオフィス Home Office JFE Office
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

CONSCAD

本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk

職種名/Job Title 本社 システム部門 ヘルプデスク(テクニカルサポート) Home Office Information System Helpdesk
仕事内容/Job Summary ・コンピューターシステム及び関連する周辺装置の基礎的なオペレーションについてのユーザーサポート ・PC及び関連する周辺装置のセットアップ及びメンテナンス ・ネットワークシステムおよび関連する周辺装置の管理全般/トラブルシューティング ・各種レポートの印刷及びユーザーへの配布 ・各業者への発注管理とその報告 ・US本社関連チームとのコミュニケーション(ネットワーク/サーバー関連/メールシステム) ・Windows サーバーの管理応対 ・出張有り(新倉庫店出店サポート、倉庫店機材メンテナンス) ・Responsible for the basic operation of the computer system and related equipment. ・Responsible for the setup of the computer system and related equipments、 and install software. ・Responsible for maintenance/troubleshooting of the network system and related equipments. ・Responsible for ensuring that all print is routed、 broken down、 and distributed. ・Responsible for purchasing manage and reporting. ・Communication with related team in US head office * Network / Server / E-mail system (Google) ・Responsible for managing the server system and equipment *Windows base ・Sometimes Business Trip(New Warehouse support、 Warehouse equipment maintenance)
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 1ヵ月シフトの変形労働制深夜勤務あり Shift schedule (includes mid-night shift)

7HELP

本社 システム部門 POSサポートエンジニア Home Office Information System POS support engineer

職種名/Job Title 本社 システム部門 POSサポートエンジニア Home Office Information System POS support engineer
仕事内容/Job Summary ・新POSシステムの導入プロジェクト ・米国本社や米国開発元と協力し新システムの評価検証とフィードバック ・倉庫店への新システム導入実施 ・新システムの変更・不具合の管理 ・新システムの不具合対応及びトラブルシュート ・ユーザーサポート ・ユーザーへのトレーニング ・マニュアル作成、等 ・Implementation project of new POS system ・Verify and feedback on the new system with the U.S. headquarters and the U.S. developers, ・Installation work of new system to the warehouses, ・Change control / Bug management for the new system ・User training, ・Manual preparation ・User Support ・Troubleshooting, etc.
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

POS

本社 Home Office  Accounting Assistant

職種名/Job Title 本社 Home Office  Accounting Assistant
仕事内容/Job Summary 経理業務全般 -支払業務 -その他仕訳作成、入力業務 Finance operations -payment processing
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

20ACAssistant

本社 Home Office Ecommerce部門 SEOアナリスト

職種名/Job Title 本社 Home Office Ecommerce部門 SEOアナリスト
仕事内容/Job Summary ● ウェブサイトの分析を行い、日本および外国にある関連するチームと連携しながら、売上、トラフィック、コンバージョン率の向上を図る。 ● Eコマース業界のトレンドに加えて、最新および最良のSEO機能、キーワード、ツールなどを注視および学習し、それを活用したSEO戦略を立案する。 ● 上位マネジメント層へのレポートの作成 ● 必要に応じて、Eコマース部門のその他業務の支援 ● Increase sales through site and member analytics by working together with local and overseas team members. ● Continually stay up to date on appropriate SEO keywords and functionality and create strategies for how to adapt the site as needed. ● Stay current with the latest search engine tools and technologies ● Generate statistics and/or reports for upper management. ● Maintain up-to-date understanding of e-commerce industry conditions. ● Assist in other area of the e-commerce department and in other departments as necessary.
勤務地/Location 本社 Home Office *2022年夏、千葉県木更津へオフィス移転いたします。
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ECSEOAnalyst

本社 購買部門 在庫管理 Home Office Merchandizing Inventory Control Specialist

職種名/Job Title 本社 購買部門 在庫管理 Home Office Merchandizing Inventory Control Specialist
仕事内容/Job Summary 全倉庫店の適正在庫管理。商品発注、在庫、納品の管理 バイヤーの補佐 サプライヤー、倉庫店(店舗)との応対 配送予約から新商品の承認にいたるまでの様々な問題点を国内及び海外の納入業者と連絡 Accurate Inventory replenishment for all warehouses Supporting Buyers Correspondence with suppliers and warehouses Domestic and International vendor communication on various issues from delivery appointments to new item approval.
勤務地/Location 本社 Home Office ★2022年夏、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ICS

© 2021 Costco Wholesale Japan, Ltd and Costco Wholesale Corporation 2013, All Rights Reserved. All Rights Reserved.