仕事一覧

検索条件を変更する

本社 システム部門 Application Developer Home Office Information System Application Developer

職種名/Job Title 本社 システム部門 Application Developer Home Office Information System Application Developer
仕事内容/Job Summary ・IBM iSeries Application Development ・Data(Bug) Analysis、 Test & Management ・End-users Support ・Periodical Audit ・Data Reporting ・Third Party Software/Resource Management ・Interpretation & Translation ・Night Process Support ・IBM iSeriesを使用したアプリケーション開発 ・データ(バグ)の解析やテストと管理 ・社内エンドユーザーサポート ・周期的に行われる監査対応 ・データ抽出 / レポート作成 ・ソフトウェア、外部人材の管理 ・資料やコンテンツの理解と翻訳(日英、英日) ・深夜帯での対応 (不定期) (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

ApplicationDeveloper

本社 Home Office  経理 スーパーバイザー Accounting Supervisor

職種名/Job Title 本社 Home Office  経理 スーパーバイザー Accounting Supervisor
仕事内容/Job Summary ・Journal entry preparation、 analysis、 and report for merchandise accounting ・Prepare US GAAP report ・Prepare/Review balance sheet account reconciliations ・Coach subordinate’s AR/AP tasks ・商品仕入れ取引やマージンの仕訳作成、分析、報告書の作成 ・US GAAPレポート作成 ・貸借対照表の勘定科目調整表の作成・レビュー ・部下の買掛金・売掛金の業務指導 (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

AccountingSup

本社 Home Office EC部 ウェブデザイナー EC Web Designer

職種名/Job Title 本社 Home Office EC部 ウェブデザイナー EC Web Designer
仕事内容/Job Summary - CMSを使用し、ウェブ/モバイルアプリコンテンツの構築および管理を行う -メディアサーバーにあるコンテンツの管理を行う - 実際に公開したウェブサイト/モバイルアプリのコンテンツをモニタリングして常にショータイムレディな状態かを確認する - バイイングやシステム部門などの他部署と密なコミュニケーションを行い、適切に情報収集および管理を行う - 必要に応じてその他部署の業務を支援する - Maintain web content/mobile app content - Maintai (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

ECWebDesigner

本社 Home Office EC部 WEB マネージャー EC WEB Manager

職種名/Job Title 本社 Home Office EC部 WEB マネージャー EC WEB Manager
仕事内容/Job Summary コストコジャパンのEコマース部門のウェブサイト、モバイルアプリのコンテンツ(商品、プロモーションなど)の管理、そして海外の開発チームとの密なコミュニケーションをとり、円滑なサイト運営をすることが最重要な業務です。 ・ウェブサイトの円滑な運営 ・ウェブコンテンツの構築、管理、および安定した運用 ・国内外のコストコ従業員、協力企業、パートナーとともに新しい機能の開発 ・アジャイル開発でのソフトウェア開発、システム改善 ・日本国内のコストコ会員・サイトユーザーを念頭においた姿勢で海外の担当者とともに開発を進める ・様々な課題に対してマルチタスクで解決にあたること ・経営層に対しての定期的なレポーティング ・担当のエリアの部門だけでなく必要に応じて他部門を補佐する。 The E-commerce Web Manager is responsible for a wide variety of duties in support of e-Commerce business in Japan by overseeing website and app contents (items、 communications、 promotions、 etc.)、 working with overseas stakeholders、 managing content creation teams、 as well as ensuring smooth operation of essential systems front end and back end systems. ・Maintain smooth operation of all e-commerce operations ・Ensure the stability of essential front and back end systems (such as CMS) ・Work closely with the internal Costco Team both in Japan and overseas as well as third partners/vendors ・Work with the development team in an Agile environment to deliver ongoing system improvements ・Work to ensure all future enhancements are built with the end user in mind for the market ・Discover、 triage and report issues across the member journey and related systems and work towards a speedy resolution ・Tracking and reporting of KPIs for upper management ・Assists in other areas of the department and in other departments as necessary. (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

ECWEBManager

本社 Home Office 運営部 リージョナル デリ マネージャー Operation Regional Deli Manager 

職種名/Job Title 本社 Home Office 運営部 リージョナル デリ マネージャー Operation Regional Deli Manager 
仕事内容/Job Summary ・リージョナルフレッシュフード(デリ)の管理全般 ・各倉庫店におけるデリの部署のマネージャー ・スーパーバイザーに対する様々な指導教育 ・オペレーション・ディレクターへのレポート ・Total Management of regional Fresh (Deli) areas ・To educate managers and supervisors in Deli. ・This position will report to Director of Operation. (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

OPSDeliManager

本社 Home Office カフェテリア部 パートタイム Cafeteria Part Time

職種名/Job Title 本社 Home Office カフェテリア部 パートタイム Cafeteria Part Time
仕事内容/Job Summary コストコ木更津オフィス内カフェテリアでの調理、調理補助、洗い場業務 300名以上の従業員のランチ、軽食の準備、提供 Cooking、 Assistant works at Home Office Cafeteria ※ 書類選考通過後、適性検査、面接、実技試験をおこないます。 (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 6 AM~を予定 平日週20時間以上40時間未満勤務 ※ 扶養控除内から外れてしまいますので、予めご容赦下さい。 勤務開始時間要相談 Monday to Friday 6:00~ 20~39 hours work in a week Consultation is required for start working time

CafePT

本社 Home Office 経理部 経理アシスタント Accounting Assistant

職種名/Job Title 本社 Home Office 経理部 経理アシスタント Accounting Assistant
仕事内容/Job Summary 経理業務全般 -支払業務 -その他仕訳作成、入力業務 Finance operations -payment processing (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ACAssistant

本社 Home Office 商品購買部 在庫管理 Merchandizing Inventory Control Specialist

職種名/Job Title 本社 Home Office 商品購買部 在庫管理 Merchandizing Inventory Control Specialist
仕事内容/Job Summary 全倉庫店の商品の適正在庫管理が主な業務になります。 日本全国に33の倉庫店を展開しており、取扱商品は約3500種類。 商品購買部は、商品カテゴリー別に30以上のチームから構成されています。 ・商品発注、在庫、納品の管理 ・海外国内の取引先とメールや電話で商品発注業務 ・配送センターとの連携 ・返品管理 ・各倉庫店との連携業務 ・Accurate Inventory replenishment for all warehouses ・Supporting Buyers ・Correspondence with suppliers and warehouses ・Domestic and International vendor communication on various issues from delivery appointments to new item approval. (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.)
勤務地/Location 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.)
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available

ICS

© 2024 Costco Wholesale Japan, Ltd and Costco Wholesale Corporation 2013, All Rights Reserved. All Rights Reserved.