本社 Home Office 経理部 経理アシスタント Accounting Assistant
職種名/Job Title | 本社 Home Office 経理部 経理アシスタント Accounting Assistant |
---|---|
仕事内容/Job Summary | 経理業務全般 -支払業務 -その他仕訳作成、入力業務 Finance operations -payment processing (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.) |
勤務地/Location | 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.) |
勤務時間/Working Hours | 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day |
ACAssistant
本社 Home Office 商品購買部 在庫管理 Merchandizing Inventory Control Specialist
職種名/Job Title | 本社 Home Office 商品購買部 在庫管理 Merchandizing Inventory Control Specialist |
---|---|
仕事内容/Job Summary | 全倉庫店の商品の適正在庫管理が主な業務になります。 日本全国に33の倉庫店を展開しており、取扱商品は約3500種類。 商品購買部は、商品カテゴリー別に30以上のチームから構成されています。 ・商品発注、在庫、納品の管理 ・海外国内の取引先とメールや電話で商品発注業務 ・配送センターとの連携 ・返品管理 ・各倉庫店との連携業務 ・Accurate Inventory replenishment for all warehouses ・Supporting Buyers ・Correspondence with suppliers and warehouses ・Domestic and International vendor communication on various issues from delivery appointments to new item approval. (変更の範囲:会社の定める業務) (Changes in scope of work to be performed:Work determined by Costco.) |
勤務地/Location | 本社 Home Office 千葉県木更津市瓜倉361番地 (変更の範囲:会社の定める事業所) (Changes in scope of working location:Business locations determined by Costco.) |
勤務時間/Working Hours | 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day *時差出勤制度あり Staggered working hours available |
ICS