仕事一覧

検索条件を変更する

前橋倉庫店 Maebashi Warehouse オプティカル(メガネ・補聴器)販売 管理職 Optical Manager

職種名/Job Title 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse オプティカル(メガネ・補聴器)販売 管理職 Optical Manager
仕事内容/Job Summary ・メガネ/コンタクトレンズ/補聴器 販売、接客・視力測定・商品管理・上記メガネ・コンタクトレンズ販売管理に関する全般・Sales eye glasses and hearing aid ・Gives eyes and hearing tests
勤務地/Location 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse
勤務時間/Working Hours 9:30~21:30の内8.5時間拘束のシフト制 週40時間8.5 hours/day shifts between 9:30AM to 9:30PM 40 hours/week

5155-13

前橋倉庫店 Maebashi Warehouse オプティカル(メガネ・補聴器)販売スタッフ Full Time Optical

職種名/Job Title 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse オプティカル(メガネ・補聴器)販売スタッフ Full Time Optical
仕事内容/Job Summary ・メガネ/コンタクトレンズ/補聴器 販売、接客・視力測定・商品管理・上記メガネ・コンタクトレンズ販売管理に関する全般・Sales eye glasses and hearing aid ・Gives eyes and hearing tests
勤務地/Location 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse
勤務時間/Working Hours 9:30~21:30の内8.5時間拘束のシフト制 週40時間8.5 hours/day shifts between 9:30AM to 9:30PM 40 hours/week

5155-14

前橋倉庫店 Maebashi Warehouse 管理職 Management

職種名/Job Title 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse 管理職 Management
仕事内容/Job Summary 下記倉庫店内部署の管理職を順番に経験していただき、将来的に倉庫店長・副倉庫店長を目指していただきます。(1)営業・マーケティング(2)メンバーシップサービス(3)人事・総務(4)レジ(5)商品陳列(6)商品荷受(7)タイヤセンター(8)フードコート(9)鮮魚、寿司(10)精肉(11)デリ(12)ベーカリーYou will be managing various departments below and prepare for a warehouse manager and/or an assistant warehouse manager role.(1)Sales/Marketing(2)Membership Services(3)Human Resources/Administration(4)Front End(5)Merchandising(6)Receiving(7)Tire Center(8)Food Court(9)Fish/Sushi(10)Meat(11)Deli(12)Bakery
勤務地/Location 前橋倉庫店 Maebashi Warehouse
勤務時間/Working Hours 勤務時間:03:00~23:00・勤務時間は部署により異なります・週40時間のシフト制Work Hours: 3AM to 11PM・40 hours/week shift. ・Working hour depends on the department

5155-2

岐阜羽島倉庫店 Gifu Hashima Warehouse 正社員薬剤師 Full Time Pharmacist

職種名/Job Title 岐阜羽島倉庫店 Gifu Hashima Warehouse 正社員薬剤師 Full Time Pharmacist
仕事内容/Job Summary コストコ内の調剤薬局にて、処方箋に基づいた調剤、または、OTC販売をします。その他には、薬の在庫管理、発注、納品、陳列を行います。他社にはない輸入サプリメントを取り扱っております。Fills and dispense prescriptions for customers. Assists customers at counter、 retrieves prescriptions、 rings up customers. Orders and stocks drugs、 supplies、 and over-the-counter merchandise.
勤務地/Location 岐阜羽島倉庫店 Gifu Hashima Warehouse
勤務時間/Working Hours 9:30~21:30の内8.5時間拘束のシフト制 週40時間8.5 hours/day shifts between 9:30AM to 9:30PM 40 hours/week

5169-7

尼崎倉庫店 Amagasaki Warehouse パートタイム薬剤師 Part Time Pharmacist

職種名/Job Title 尼崎倉庫店 Amagasaki Warehouse パートタイム薬剤師 Part Time Pharmacist
仕事内容/Job Summary コストコ内の調剤薬局にて、処方箋に基づいた調剤、または、OTC販売をします。その他には、薬の在庫管理、発注、納品、陳列を行います。他社にはない輸入サプリメントを取り扱っております。Fills and dispense prescriptions for customers. Assists customers at counter、 retrieves prescriptions、 rings up customers. Orders and stocks drugs、 supplies、 and over-the-counter merchandise.
勤務地/Location 尼崎倉庫店 Amagasaki Warehouse
勤務時間/Working Hours 8:00~21:00の内週20時間以上・30時間未満5 hours/day shifts between 8:00AM to 9:00PM・Less than 30 hours/week

861-8

久山倉庫店 Hisawayam Warehouse パートタイム Part Time

職種名/Job Title 久山倉庫店 Hisawayam Warehouse パートタイム Part Time
仕事内容/Job Summary レジ・食品製造・商品陳列Cashier、 Fresh Foods、 Merchandising
勤務地/Location 久山倉庫店 Hisawayam Warehouse
勤務時間/Working Hours 勤務時間:03:00~23:00・週20時間以上 30時間未満 ※時給の自動昇給制の関係上、将来的に扶養控除内から外れてしまいますので、予めご容赦下さい。Shift varies between 3:00~23:00・Over 20 hours/week shift to under 30 hours/week shift

876-4

Finance Manager

職種名/Job Title Finance Manager
仕事内容/Job Summary ・ Journal entry preparation, and analysis/reporting for intercompany transactions with the US headquarter and pre-opening expenses for new warehouse. ・ Lead and review all lease transactions including new accounting standard, including CoStar lease management system operation, and budgeting. ・ Control headquarters expenses including budgeting, journal entries and analysis/reporting. ・ Prepare various quarterly US GAAP reports. ・ Review/Prepare balance sheet account reconciliations. ・Coach/Approve subordinate’s task which includes Concur T&E audit, administrator, and preparing journal entries for Depot and T&Es. ・ Prepare various reports for internal discussion. ・Lead discussion with Buying Department to improve the process, monitor action plans. ・ Perform 3 ways matching for international vendors, and prepare weekly payment list. ・ Assist CFO to monitor progress of internal audit findings. ・Propose and execute building stronger internal controls.
勤務地/Location Home GLP Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

FinanceManager

Deli/Cafeteria R&D Manager カフェテリア運営シェフ兼マネージャー

職種名/Job Title Deli/Cafeteria R&D Manager カフェテリア運営シェフ兼マネージャー
仕事内容/Job Summary - Menu and recipe development for Deli/Cafeteria at Chiba Kisarazu Home Office(approx. 300 people) - Daily production and quality control for Deli/Cafeteria at Chiba Kisarazu Home Office - R&D related responsibilities including product development and market research with Merchandising department - Report sales forecast and sales result. - Manage sales promotion - Inventory control of all ingredients ・千葉木更津本社カフェテリア部門(300名規模)のメニュー開発 ・千葉木更津本社カフェテリア内での日々の製造から販売までの品質管理 ・商品購買部と共同で商品開発やマーケットリサーチの遂行 ・販売実績のレポート作成 並びに 商品の売り上げ予測作成 ・販売促進のためのマネージメント ・仕入れ原料の在庫管理、受注・発注
勤務地/Location 本社 JFEオフィス Home Office Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

DeliCafeteriaMgr

Ecommerce Customer Care Supervisor

職種名/Job Title Ecommerce Customer Care Supervisor
仕事内容/Job Summary This position is responsible for the day-to-day operation of Costco e-Commerce Customer Care including but not limited to: ・Manage e-commerce Customer Care operation team, providing various services (i.e return, refund, inquiries) to Costco members in Japan ・ Manage escalations regarding E-commerce from Sapporo contact center and warehouse and monitor contact center KPIs to implement the right direction for the Ecom contact centers. ・ Manage sales audit, loss prevention, reporting team to make sure all the payment transactions are performed without issues and provide analytics and reports to the higher level of management team. ・ Reports on daily, weekly, periodic and fiscal stats and productivity ・ Show strong leadership and manage employees on and off site and train, teach, encourage, coach and feedback to the team. ・ Self-start and analyze the trends and the obstacles and find improvements without being told and being passive.
勤務地/Location Home Office JFE Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

ECCustomerCare

不動産・建設部門 開発プロジェクトマネージャー Development Project Manager for Real Estate/Construction

職種名/Job Title 不動産・建設部門 開発プロジェクトマネージャー Development Project Manager for Real Estate/Construction
仕事内容/Job Summary 新拠点立ち上げに伴うプロジェクトマネジメント、以下を含む不動産・建設部門のプロジェクトサポート業 務を必要に応じて行う。 - 設計図書・関係書類の作成 - 新拠点の地盤・土木・交通量に関する調査 - エネルギー・環境配慮・持続可能性 - 省コスト性 - コンサルタントとの連携 - 不動産・建設部ディレクターや日本支社長への報告や問題点の情報提供・判断を仰ぐ You will be responsible for project management for new locations. As well as assist where needed in real estate or construction projects, which includes: - Pre-Drawings / Preparation - Geo tech, civil, traffic etc for new locations - Energy / Eco / Sustainability - Cost Efficiencies - Working with consultants Reporting to Director of Real Estate & Director of Construction and/or Country Manager if any issues discovered and asking directions. - Assist where needed.
勤務地/Location 本社 JFEオフィス Home Office JFE Office ★2022年6月、本社を神奈川県川崎市から千葉県木更津市へ移転予定。 移転後は千葉での勤務となります
勤務時間/Working Hours 基本 平日9:00~18:00 1日9時間拘束 Monday to Friday 9:00~18:00 9 hours/day

REProjectMgr

© 2021 Costco Wholesale Japan, Ltd and Costco Wholesale Corporation 2013, All Rights Reserved. All Rights Reserved.